4 ebook kewangan terbaik pilihan NK untuk anda dapatkan sekarang

Image result for EBOOK

Selepas membuat bacaan terhadap beberapa ebook kewangan dan pelaburan, tim Nasihat Kewangan (NK) telah menilai beberapa ebook yang menjadi pilihan terbaik mereka.

Berikut adalah 5 ebook kewangan dan pelaburan pilihan NK yang anda boleh cuba baca. (Klik pada gambar untuk maklumat lanjut)

# Strategi Confirm Lulus Loan Rumah


Jika anda mempunyai masalah pinjaman perumahan sering ditolak oleh pihak bank, ebook ini akan membantu menyelesaikan masalah anda. Anda boleh belajar bagaimana untuk menyusun kewangan serta penyediaan dokumen yang lengkap untuk anda hantar kepada pihak bank.

Harga : RM50 sahaja
Pembelian : Beli

# Tak Ada Duit, Boleh Beli Rumah Ke? (Pilihan terbaik)


Selain masalah pinjaman ditolak oleh pihak bank, masalah lain yang sering dihadapi oleh orang ramai adalah tidak mempunyai duit yang cukup untuk membeli rumah. Anda boleh baca perkongsian ramai pakar berkenaan pembelian rumah dengan kos yang rendah dan minimum.

Harga : RM60 sahaja
Pembelian : Beli

# EBOOK COMBO - SAHAM 101 & 201

COMBO E-BOOK SAHAM 101 & 201

Nak belajar asas pelaburan saham? Ebook ini memang sesuai untuk anda yang masih lagi baru dan ingin bermula dalam saham. Anda akan belajar bagaimana untuk menjana keuntungan yang konsisten dalam ebook ini.

Ebook ini sangat berbaloi anda beli walaupun dengan harga yang tinggi kerana ilmu yang diberikan sangat berguna.

Harga : RM149 sahaja
Pembelian : Beli

# COMBO ASB Genius & Hartanah

Image may contain: 2 people

Ini peluang untuk anda belajar kewangan dan hartanah dengan lengkap. Dapatkan 7 ebook (kewangan dan hartanah) serta 9 video digital mengenai pelaburan ASB. Lebih menarik lagi, anda boleh beli dengan harga diskaun iaitu RM30 sahaja (harga asal RM60).

Harga : RM30 sahaja
Pembelian : Beli

Post a Comment

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Previous Post Next Post